01/429 22 37

pon/tor/pet 9h-16h, sreda/čet 9h-17h

Vaša košarica 0
0,00 €

Splošni pogoji

BIRO.SI je spletno trgovin upravlja podjetje BIRO.SI d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik.
Registracija za nakup ni obvezna. Nakup lahko opravite tudi, če se ne registrirate.
Ob registraciji v sistem spletne prodajalne BIRO.SI, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik. Uporabnik je tudi obiskovalec (pravna ali fizična oseba), ki se ne registrira in opravi nakup. Z registracijo je naslednji nakup enostavnejši in hitrejši.

NAROČANJE
Ponudnik bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče naročilo v času od izdaje naročila do prejema obvestila, da je naročilo v obdelavi. Naročilo lahko prekliče s klicem na tel. 01 429 22 37 ali s sporočilom na elektronski naslov 
biro@biro.si

V primeru, da ponudnik ugotovi, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti lahko naročilo zavrne v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi.
Slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno dejanskega stanja izdelka.

SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODBE (NAROČILA)

Pogodbo je možno sklepati v slovenskem jeziku. Na željo kupca bomo ponudbo izpisali tudi v angleškem jeziku. Pogodba bo shranjena na sedežu podjetja v pisni obliki. Na željo kupca je omogočen dostop do pogodbe na sedežu ponudnika v delovnem času.

CENE

Objavljene cene v elektronski trgovini in izdane ponudbe veljajo na dan naročila!
V primeru napak si pridržujemo pravico do sprememb.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil.
Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Način 3+1 gratis velja za izdelke, ki so že kompletirani skupaj, zraven pa je podana cena za komplet. Takega kompleta si ne morete sestaviti sami, ampak ga morate izbrati iz obstoječe ponudbe. Če bi kupovali posamezne izdelke iz tega kompleta (vsakega posebej) se ta popust ne bo avtomatično prikazal in boste kupili štiri posamezne izdelke po višji ceni kot bi kupili komplet.

Tudi kompleti z več kartušami ( 5 ali 6 ) imajo nižjo ceno, kot če bi kupovali posamezne kartuše iz tega kompleta.

Popust na količino - pri določenih izdelkih imate možnost uveljavljati popust na količino. To je mišljeno, da izvedete nakup več kosov enega izdelka. V sistemu zraven košarice so navedene cene s popustom glede na količino in te cene vam sistem obračuna ko izbetere 2, 3, 4 ali več kosov istega izdelka.

Cene so končne v EUR in vsebujejo DDV 22%.

POSTOPEK NAKUPA:  podrobno je opisan v meniju "Postopek nakupa"

Prejeto naročilo
Po oddaji naročila, kupec prejme naročilo po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje.


Naročilo v obdelavi
Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter uporabniku po elektronski pošti izda obvestilo, da je naročilo v obdelavi oz. ga z razlogom zavrne.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave

Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

VRAČILO BLAGA

Določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) glede pogodb, sklenjenih na daljavo, veljajo za razmerja med podjetjem in potrošniki. Potrošnik po ZVPot je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

V skladu z določili ZVPot ima potrošnik v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo (kamor sodi tudi nakup preko spletne trgovine), pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Že prejeto blago mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške.

Če z nakupom niste zadovoljni, ali želite od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti je postopek naslednji:

- V 14 dneh po prevzemu blaga obvestite Biro.si d.o.o. z dopisom po pošti ali na e-mail biro@biro.si da
   odstopate od pogodbe.
- Že prejeto blago vrnete na svoje stroške na naslov Biro.si d.o.o., Cesta v Mestni log 55, 1000  Ljubljana,
   najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

Vrnitev prejetega izdelka na naslov Biro.si d.o.o. Cesta v Mestni log 55, 1000 Ljubljana v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora kupc vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
V kolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer naj bodo izdelki, ki jih vračate, nerabljeni, nepoškodovani ter v ne poškodovani originalni embalaži. 
Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in izdelkov v neoriginalni ali poškodovani embalaži ni mogoče vrniti. Izdelke vrnite pakirano kot paket (kot ste ga tudi prejeli), da se v transportu originalna embalaža ne poškoduje.
Vračilu obvezno priložite kopijo računa.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. 

Če je kupec odstopil od pogodbe ali vrnil prejeto blago, mu mora ponudnik vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe oziroma od prejetja vrnjenega blaga z nakazilom na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). Če ponudnik zamudi vračilo plačil, mora kupcu poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.

Štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe začne teči,  če je ponudnik Biro.si d.o.o v celoti izpolnil obveznost iz 43. c člena ZVPot pri dobavi blaga, od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je ponudnik izpolnil obveznost iz 43. c člena ZVPot, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe.
Če ponudnik Biro.si d.o.o izpolni obveznost  iz 43. c člena ZVPot po dobavi blaga, začne teči štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, če še ni potekel rok treh mesecev, v katerem lahko kupec odstopi od pogodbe, če ponudnik ni v celoti izpolnil obveznosti iz 43. člena ZVPot. Rok treh mesecev začne pri dobavi blaga teči od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. Z iztekom tega roka ugasne pravica kupca, da odstopi od pogodbe.

Pozor!
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila Zakonu o varstvu potrošnikov ne veljajo.


V primeru, da je embalaža poškodovana vam bomo ob vračilu kupnine odbili najmanj 10% zneska.
V primeru, da je izdelek uporabljan vam bomo ob vračilu kupnine odbili najmanj 20% zneska.
V ta dva primera bomo vsekakor predhodno ocenili nastalo škodo in kupca obvestili.

Pri oddaji naročila z izbiro osebnega prevzema na sedežu našega podjetja ali naši trgovine je skladno s splošnimi pogoji pogodba sklenjena šele s plačilom in prevzemom izdelka, tako da v teh primerih ne gre za pogodbe, sklenjene na daljavo. 
Zahteve za vračilo blaga v teh primerih bomo obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

OPOMBA:
Vračilo naročenih klimatskih naprav ni možno, če je naprava odpakirana ali uporabljana.

Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjem primeru:
- če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže (pri avdio in video posnetkih, računalniških programih, računalniških igrah)
- če je poškodovana nalepka, ki varuje izdelek od nepooblašcenega servisnega posega
- če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam (kot je računalnik sestavljen iz posebej naročenih komponent)
- če gre za pokvarljiv izdelek ali mu je že potekel rok uporabe naveden na izdelku (uporabljen CD ali DVD medij, kartuše , tonerji in drugi potrošni material)

Postopek reklamacije nadomestnih tonerjev in kartuš:
Reklamacija na potrošni material je možna zaradi slabega izpisa ali ne delovanja v tiskalnku.

Upravičeno reklamirani izdelek bomo nemudoma zamenjali z enakovrednim. V kolikor se stranka iz katerega koli razloga ne strinja z zamenjavo bomo zaprosili, vračilo reklamiranega izdelka in po prejemu ter pregledu tega vrnili kupnino na TRR stranke.
Jamčimo za kvaliteten izpis nadomestnih tonerjev in nadomestnih kartuš. V kolikor stranka zaradi slabega izpisa ali katerega koli razloga trdi, da je napako na napravi povzročila nadomestna kartuša ali nadomestni toner kupljen pri nas, bomo prevzeli skrb za servis in odpravo napake ampak samo v primeru, da stranka aparat dostavi na naš naslov. Po pregledu aparata z naše strani in posvetovanju z uradnim servisom za določeno napravo ter v primeru ugotovitve, da je napako res povrzočil izdelek za katerega sami jamčimo bomo sami aparat oddali na servis in sami poravnali strošek servisa.
V primeru, da stranka aparat nese na servis brez posvetovanja z nami in brez našega posredovanja bo možnost za našo ugotovitev in potrditev vzroka napake onemogočena in zadeve ne bomo mogli sanirati kot bi je sicer. S tem bi bili sami lahko oškodovani zaradi pristranosti servisov in napeljevanja uporabe izključno originalnega potrošnega materiala ter oviranja konkurence na trgu. V tem primeru starnka lahko vrne toner ali kartušo in bomo po ugotovitvi, da črnilo ali toner ni porabljen vrnili stroške nakupa. Kupnine ne bomo vračali če ugotovimo, da je stranka prinesla v reklamacijo prazen-porabljen toner ali prazno-porabljeno kartušo.  

Potek reklamacije izdelka in pošiljanje izdelka na reklamacijo je naslednji:
Kupec pokliče na telefonsko številko 01 429 22 37 ali pošlje e-mail na biro@biro.si ter obvesti prodajalca o napaki pri izdelku ali nepravilnosti pri delovanju. 
V kolikor se med pogovorom ugotovi, da obstaja možnost okvare na izdelku, se kupca zaprosi za vrnitev izdelka na naslov prodajalca. Kupcu omogočamo vrnitev izdelka na naše stroške, vendar le po predhodnem dogovoru.

Prodajalec bo dostavni službi naročil prevzem pošiljke na naslovu kupca, pri čemer kupec ne bo imel nobenih stroškov. V kolikor kupec ne more čakati dostavne službe na svojem naslovu bo lahko po predhodnem dogovoru s prodajalcem pošiljko oddal na najbližji pošti. Pošta bo po naročilu prodajalca to pošiljko prevzela od kupca, pri čemer le ta ne bo imel nobenih stroškov. Ker ima prodajalec z dostavno službo sklenjeno pogodbo, bo cena dostave te pošiljke v reklamacijo po naročilu prodajalca bistveno cenejša, kot bi jo plačal sam kupec.
Iz zgoraj navedenega razloga je nesprejemljivo, da kupec samovoljno in na svoje stroške pošlje izdelek v reklamacijo ter pri tem zahteva povračilo stroškov. 

Reklamacija ob prevzemu pošiljke:
V primeru, da ste prejeli fizično poškodovan izdelek prosimo, da postopate na naslednji način:
Vkolikor sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati.
V primeru, da pri prevzemu pošiljke niste opazili, da je paket fizi
čno poškodovan, kaže znake odprtja ali manjka vsebina, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne smete karkoli dodajati ali odstranjevati ) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Lahko tudi poiščete telefonsko številko najbližje pošte na povezavi http://www.posta.si/poslovalnice/491 in jih o tem obvestite.
O tem nas prosimo obvestite na
biro@biro.si in bomo skupaj s Pošto Slovenije poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Pošta Slovenije posluje v skladu z zakonodajo s področja poštnih storitev - več podrobnosti na povezavi POŠTA.

GARANCIJA

Vsak izdelek ima v opisu naveden podatek o garancijski dobi.

Vsi artikli v elektronski trgovini imajo garancijo uvoznika oz. proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Garancijski list je priložen k izdelku.
Za uveljavljanje garancije in vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja navedenega na garancijskem listu.
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen k vsakemu izdelku.

Garancijo je možno uveljavljati s potrjenim garancijskim listom. V primeru, da garancijski list ni pravilno izpolnjen oz. nima navedenega datuma nakupa bo garancija upoštevana ob predložitvi računa - skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija za vse izdelke je 12 mesecev, razen za izdelke pri katerih je drugače navedeno (primer: klima 24 mesecev).
Garancija praviloma ne velja za potrošni material kot so baterije, Ni-Cd, NIMH akumulatorje, varovalke, diskete, video in avdio kasete, žarnice, programsko opremo, elektronske komponente razen, če je to navedeno pri opisu izdelka.

Vse tovarniške pomanjkljivosti in okvare, ki nastanejo v garancijskem roku bodo v pooblaščenih servisih odpravljene brezplačno. Za izdelke izven garancije je servis zagotovljen za obdobje 7 let, če z zakonom ni drugače določeno.

Garancija ne velja v naslednjih primerih:

- pri nastanku okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela...)
- pri nastanku okvar zaradi posega osebe, ki ni pooblašcena za popravilo artikla
- pri nastanku okvar nastalih zaradi uporabe drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
- pri nastanku okvar pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
- pri nastanku okvar ali poškodb na izdelku zaradi neupoštevanja navodil o ravnanju z izdelkom

PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

REKLAMACIJE IN INFORMACIJE
V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na naslovu, tel. številkah ali e-mailu:

BIRO.SI d.o.o.
Cesta v Mestni log 55
1000 Ljubljana

Tel.:01 / 429 22 37
Fax:01 / 429 22 38

e-mail: biro@biro.si